Arhitektura presežkov

Rovinj, obmorsko mestece s slikovitimi kamnitimi ulicami, barvnimi pročelji in bogato zgodovino, je že nekaj let bogatejši za prvi dizajn hotel v Istri in tudi na Hrvaškem. Le nekaj minut hoje oddaljen od mestnega jedra, tik ob stoletja zaščitenem gozdnem parku Zlatni rt, v družbi ostalih hotelskih kompleksov, je zasidran hotel, ki s svojo zunanjostjo mimoidočim obljublja nekaj več. Obiskovalcu – hotelskemu gostu to obljubo tudi zares izpolni.

Arhitektura hotela z značilno Y-obliko in minimalističnimi potezami je nastala v skrbnih rokah hrvaškega biroja 3LHD. Ovoj stavbe z belimi horizontalnimi linijami balkonskih niš, ki pripadajo posameznim hotelskim sobam in tudi javnemu programu, spominja na luksuzno križarko, v kateri gost potuje po morju oblikovalskih presežkov. Rahlo konveksna linija hotelskega vhoda se odpira obiskovalcem in jih tako toplo vabi v svojo notranjost. Tam pa se prične popotovanje. V pritličju se poleg recepcije razpre pogled na osrčje stavbe – osrednji atrij, ki se vije po celotni višini in se odpira navzven v zelenje, s pogledi na morje in tudi proti nebu, notranjost pa tako napaja s potrebno dnevno svetlobo. Opazovalec v trenutku dobi občutek za velikost objekta in orientacijo v prostoru, tako da so izdelani usmerjevalniki skorajda nepotrebni, saj so poti precej jasne. Vizualni in zvočni impulzi najavljajo javni program, ki se odvija v pritličju in v kletnih etažah hotela. Tako se redko zgodi, da kateri od prostorskih „žepov“ ostajajo neopaženi in neobiskani. V gornjih etažah se od osrednjega atrija vijejo hodniki, od koder obiskovalci dostopajo do hotelskih sob. Vsak pogled je umetnina, vsak pogled opazovalca nahrani z vizualnim presežkom, naj bodo to detajli, oprema, zazelenitev, postavitev, celostna grafična podoba v obliki ponudbe, cenikov, nagovora gostov …

Lone ponudi štiri velike konferenčne dvorane, tri velike seminarske sobe, več restavracij, mediteransko obarvan wellness in spa ter 248 prijetnih sob, od katerih je enajst suit s pogledi na morje. Tako kot javni del hotelskega kompleksa so tudi intimne hotelske sobe polne vizualnih in doživljajskih „sladkorčkov“. Vsak element je premišljen, vsak detajl izdelan. Roža ni le ena sama roža, temveč je vključena v razkošje rož, ki predstavljajo več etaž visoko ozelenjeno steno. Enako je tudi s preostalimi elementi v prostoru. Nič ni prepuščeno naključju, vse ima svoj namen, da navdušuje, zapeljuje in pusti močan vtis.

Celostna grafična podoba hotela je, kot se za tovrsten hotel tudi spodobi, opazna in podrobno razdelana, tako kot tudi sama arhitektura stavbe. Bruketa&Žinić so si za komunikacijo z gosti zamislili velikoformatne kataloge. Informacije na manjšem formatu se razprejo in ponudijo velike grafike velikosti A2. Rešitve so všečne in dajejo komunikaciji z gostom še dodatno težo, veljavo in pozornost. Kot da bi želeli ne le dopolnjevati arhitekturo hotela in soustvarjati skupen presežek, ampak ji konkurirati v poštenem „boju“. Tako kot hotelski kompleks ni zgolj to, kar mu narekuje njegova funkcija, enako velja tudi servisne zapise in informacije.

Oblikovalcem je uspelo s celostno grafično podobo narediti korak dlje, kot je arhitektom pri njihovi nalogi. S podobo so namreč uspeli hotel tesno povezati z Istro. Medtem ko bi lahko hotelski kompleks stal kjerkoli na svetu, je celostna podoba prežeta z istrskimi motivi kot tudi z izrisanim osrčjem hotela. V hotelski sobi gosta pričaka paket lepo urejenih informacij in darilce: istrsko olivno olje ter sladica iz istrske smokve. Gre za urejeno zaključeno celoto v izobilju vizualnih dražljajev, ki se prepletajo z zvoki morja – naj tudi brbončice vedo, da se nahajamo v Istri.

Lone je prijetna čustvena izkušnja in vizuelno udobje zgodbe o Istri. Lone je preprosto presežek in brez črke L je to številka „one“ med dizajn hoteli daleč naokoli.   

 

 

“Claus Sendlinger, ustanovitelj in direktor Design Hotels™ je pred 20 leti napovedal, da bo oblikovanje postalo sestavni del hotelov in da bodo dizajn hoteli postali »lifestyle choice« za bodoče popotnike. To so bile prve misli, iz katerih je podjetje začelo rasti leta 1993. Danes pod isto blagovno znamko združuje svetovno najbolj inovativne, odprtein progresivne hotelske koncepte, ki jih ponujajo enako mislečim množicamDesign Hotels™ danes zastopa in trži več kot dvesto neodvisnih hotelov v več kot 40 državah po vsem svetu. Z leti je podjetje Design Hotels™ vzcvetelo v globalno blagovno znamko življenjskega sloga, ki je sopomenka za svojevrstno arhitekturo in notranjo opremo v ravnotežju s funkcionalnostjo in izjemnimi storitvami.” 

0 odzivov

Povej mnenje

Bi se pridružili pogovoru?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

twelve + nine =